İçeriğe geç

Başhekim Nasıl Şikayet Edilir

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Hekim şikayeti nereye yapılır?

Özetle SABİM, Türkiye’ye 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir. Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr mail adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler.

Sağlık Bakanlığına şikayet nasıl yapılır?

Alo 184 Sağlık Bakanlığı, hastane ve doktor şikayeti! 15 günlük süreyi aştığı için en erken doktor randevusunu alamıyorsunuz.

Başhemşire nereye şikayet edilir?

– Başbakanlık İşyerinde Psikolojik Tacizin (Mobbing) Önlenmesine Dair Genelge’nin 4. maddesi gereğince, mobbingle mücadeleyi güçlendirmek amacıyla 2011 yılından bu yana ALO’nun 170 numaralı telefonuna çağrılar gelmektedir.

Hastane cimere şikayet edilir mi?

Sağlık sektöründe karşılaşılan sorunların incelenmesi talebinde bulunmak amacıyla Cumhurbaşkanlığı tarafından kurulan CİMER sistemi üzerinden de başvuruda bulunulabilir.

170 şikâyet edince ne olur?

İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.

Hasta hakları şikayeti nasıl yapılır?

Hasta haklarının ihlal edildiğine inanan hasta veya yakınları, yazılı şikâyet formunu doldurarak veya Alo 150’yi arayarak Başbakanlık Şikâyet Merkezi’ne başvurabilirler. Ayrıca Sabim Sağlık Bakanlığı Bilgi İletişim Merkezi 184’ü arayarak veya internet sitesini ziyaret ederek formu doldurabilirler.

Yanlış tedavi uygulayan doktor nereye şikayet edilir?

Tıbbi hata nedeniyle tam tazminat davası nerede açılabilir? Tıbbi hata nedeniyle açılan davalar idari mahkemelerde görülür. İdari işlemin (tıbbi hata) gerçekleştirildiği idari mahkeme sorumludur.

Sağlık bakanına nasıl mesaj atabilirim?

Vatandaşlarımızın sağlık kuruluşları ve sağlık işletmeleri ile ilgili her türlü bilgi, şikâyet, öneri, rica, dilek ve teşekkürlerini “.tr” e-posta adresi aracılığıyla SABİM’e iletebilecekleri belirtildi.

Doktor memnuniyeti nereye bildirilir?

Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi Sağlık hizmetlerine ilişkin soru ve öneriler Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi ALO 184’te değerlendirilmektedir.

Cimere hakkımda şikayet var mı nasıl öğrenebilirim?

Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.

184 ne için arar?

Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı’nın resmi ve güvenilir numarasıdır. 4207 sayılı Kanun hükümlerinin ihlali durumunda ALO 184, Sağlık İletişim Merkezi (SABİM) Tütün İhbar Hattı veya Yeşil Dedektör mobil uygulaması aracılığıyla ihbar ve şikayette bulunmaya davet edilir.

Bir doktoru nasıl şikayet edebilirim?

Sağlık Bakanlığı Alo 184 Skandal Hastanesi.

Doktor hemşirenin amiri midir?

Ana şablonda bir hemşirenin amiri kimdir gördük. Bazen bana doktorun hemşirenin amiri olup olmadığı soruluyor, yani o da bir hemşire, yani doktor bizim amiri değil. Doktor tedaviden sorumludur.

Mobbinge uğrayan sağlık personeli ne yapmalı?

Zorbalığa maruz kalanlar, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Anayasa Mahkemesi, CİMER, Alo 170, Kamu Görevlileri Etik Kurulu, Kamu Denetçiliği Kurumu, Türkiye İnsan Hakları Kurumu ile il ve ilçe insan hakları kurullarına başvurabiliyor.

Şikâyet ettikten sonra ne olur?

Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar dinlenir, deliller alınır veya bilirkişi ifadeleri sorgulanır, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.

184 neye bakıyor?

Sağlık hizmetlerine ilişkin talep ve öneriler ALO 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi’nde değerlendirilmektedir.

Şikâyet kaç ayda sonuçlanır?

Başvurularıma ne kadar sürede cevap alabilirim? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki talep ve şikâyetlere cevap süresi 30 gündür.

Cimer’e şikâyet edince ne olur?

Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyet edilen kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.

Kaynak: vardarturizm.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

solarmed.com.tr